IP 89.72.150.13

Magda
Jakie macie pomysły na ciekawe spędzenie wakacji? czyli kreatywnie, oryginalnie, nietypowo.
Jestem studentką i chciałabym jakieś pomysły na niskobudżetowe, a szalone wakacje
Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek porady
IP 178.37.80.160

zygfryd
kreatywnie? to po pierwsze oznacza samodzielnie wymyślony pomysł 
Pytasz o niskobudżetową wersje? To plecak, namiot, karimata i śpiwór i można zwiedzić cały świat
Polecam np wędrówkę po parkach narodowych w Małopolsce. Mnóstwo schronisk i pól namiotowych, codziennie można spać gdzie indziej i zdobywać nowy szczyt!
Gdzieś na forum jest także temat o couchsurfingu
to genialna idea! i o autostopie ktoś pisał! Poszukaj a znajdziesz inspirację!
IP 178.159.169.210

Paulinaa
Ja pisałam o autostopie, bardzo ciekawy pomysł na oryginalny i z pewnością nigdy nie zapomniany wyjazd. Wystarczy zabrać dobry humor i w drogę 
IP 109.231.1.187

włóczykij
Ja już wspominałam w innym temacie o podróżowaniu pociągiem na bilecie weekendowym. Nie wydajesz pieniędzy na nocleg, a przy odrobinie dyscypliny (tj. wcześniejsze zaopatrzenie w jedzenie i nie prowadzanie się po knajpach) budżet zamyka się niemal w samej cenie biletów (czyli około 70 zł). To jedna z wielu możliwości. 
IP 89.228.33.56

dirtydancer
Dołączam się do pomysłu z autostopem plus oczywiście namiot , śpiwór itd. zwiedzisz wiele za grosze
zaplanuj sobie trasę, miejsca docelowe, obiekty do zwiedzenia...
IP 178.159.169.210

Karolina
Jest już prawie styczeń, ale wydaje mi się, że już powoli można myśleć o wakacjach, bo wtedy zawsze więcej czasu mamy na zaplanowanie czegoś. Ja w góry będę chciała się wybrać i spróbować jazdy na quadach po górach i pagórkach, oczywiście namiot, albo przyczepa kempingowa i spływ kajakiem Dunajcem. Już się nie mogę doczekać!
IP 178.37.30.144

klaudia_88